چاپ و صحافی کتاب

چاپ و صحافی کتاب

چاپ کتاب و صحافی کتاب را میتوان یکی از تخصصی ترین و پیچیده ترین کارها در هر مرکز چاپی نام برد. اساسا چاپ کتاب و صحافی کتاب نیاز به دقت بالا و استفاده از وسایل و تجهیزات به روزی دارد.

به دلیل پیچیدگی زیاد این فرایند برای این که بتوان یک خروجی با کیفیت در نشر با تعداد بالا همراه داشت شما نیاز دارید که با یک تیم تخصصی با ده ها سال سابقه کار کنید که بدون کوچکترین دغدغه ای با بالاترین کیفیت ممکن در سطح بازار ایران برای شمار کار صحافی و چاپ کتاب را انجام دهد.

ما در مجموعه چاپ طایفه با داشتن یک لیست و رزومه بزرگ از مشتریان به نام این اطمینان را به شما خواهیم داد که به عنوان بهترین مرکز چاپ و صحافی کتاب در مقیاس بزرگ توانایی انجام کارهای شما را داریم.

از مشتریان دائمی و چندین ساله ما میتوان به مجموعه های بسیار بزرگی همچون: پویش, خیلی سبز و منتشران اشاره کرد که همگی از اسامی به نام و بزرگ در صنعت انتشار کتاب های تخصصی در حوزه ی خود هستند.

مجموعه چاپ طایفه با به همراه داشتن دستگاه های تخصصی چاپ و استفاده از بهترین و مرغوب ترین متریال از کاغذ تا رنگ های مورد استفاده و استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته ورق تا کُنی, دستگاه چسب گرم, دستگاه طلاکوب, دستگاه ته دوخت, و انواع خدمات جلد سخت به صورت کاملا حرفه ای آماده خدمت رسانی به همه شما عزیزان در زمینه چاپ کتاب و صحافی کتاب می باشد.

 

همچنین شما میتوانید بخشی از نمونه کارهای تخصصی ما را در ادامه مشاهده کنید.

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.